Friday, December 14, 2007

ليه المثليين عايشين عشان الجنس

الجنس التفكير فيه ازيد من اللازم مرض
حجه مش طبيعيه
انا مش فاهم ليه المثليين بيفكروا فى الجنس على طول
لدرجه مقرفه ؟
انا كل ما اجى اكلم حد وانه انى مثلى
يقولى طب بتحب ايه قى الجنس؟
ايه الارف ده ؟
انا مش قادر افهم الناس دى اتسخطت بقوا عبيد لشهواتهم
انا شايف انهم مرضى
ولما حدي دخل على الياهو يلاقى معظم اللى فيه سايبين رسايل انهم عاوز
مثليين للجنس او حتى ستات

ايه ده ؟

شهوه وتفكير فى الجنس بطريقه مرضيه


الجنس كل الناس بتحبه بس التفكير فيه بالشكل ده حجه مريضه
ومقززه


وانا انسان مش حته لحمه او جسم للجنس

واللى مش عاجبه بانى كده من الناس

يخبط دماغه فى الحيط ممكن مثليين يخنتلفوا معايه فى الراى وانا بحترام احختفلافهم بس ده راى

ان الجنس بالطريقه اللى بنشوفها على النت مرض
واللى بيمارس مع اى حد بيفقد احترامه لنفسه وتقديره لها
وكمان بيبقا سعيد للحطات بس
المثليات انا بحس انهم افضل من المثليين فى الحته دى عندهم حب ومشاعر واحاسيس لكن انااسف انا بحس ان المثليين خصوصا لو دخلت على الشات شويه حيونات عاوزين يمارسوا وخلاص حجه تقرف

فى النهايه عاوز اقول

حافظ على نفسك كانسان مش جسم

انا لة عليا انا لو حد كلمنى عن الحنس او اعتبرنى جسم بس مش انسان

هضربه فى عضوه التناسلى وبالالم على وشه

وهمشى

4 comments:

romeo said...

الصديق العزيز زيزو
ليك حق والله انك تكون ساخط كل السخط دة
من تصرفات المثليين المشوهة والناس العادية كمان
الكل بيجرى ورا اشباع رغبتة ونزواتة
احنا بشر مكونين من عناصر مادية
دم ولحم وجسم
ومعنوية
قلب واحساس وشعور
لازم يكون فية توازان بين اشباع العنصرين
واننا نرقى بمشاعرنا افضل من كدة
تحياتى ليك
romeo

Anonymous said...

نظرة تستحق مزيدا ممن النظر وكثيرا من الاهتمام

الكلام أراه منطبقا على المثليين وغير المثليين.. اختزال الانسان في لحمة حاجة بجد مقرفة


السائل
http://questioner.maktoobblog.com/

Shams Al-Ma7aba said...

انا اوفقك الرأي اخي في كل ما تقوله

لن هناك بعض المثيلين وحت غير المثيلين يستغلون هذه الاشياء للجنس فقط و للمارسة الجنس ايظن او للبزنس و هناك فئه منحطة و قذره تشوه صورة المثيلين الساميه انا مثلا متزوج ولكن ليس للجنس ولكن للحب من اجل الحب تزوجت رجل و الحمد لله

ولكن لا اتفق معك في ان تقول ليه المثليين عايشين عشان الجنس اسف لا اسمح لك ان تقول المثيلين يجب ان تقول بعض المثيلين لأن هناك الكثير من المثيلين الصادقين الطاهرين ليس همهم الجنس ولكن الحب

دعني اقول عبارة مستوحاه من زوجي (الجنس ممكن ان يدخل في الحب او الزواج ولكن من المستحيل ان يدخل الحب في الجنس) اي ان الجنس طاهر اذا كان في علاقة تملئها الحب و الاستقرار وهي علاقة الزواج ولكن خارج هذيه العلاقه فهو اوسخ شي موجود و انا اكره الجنس ولكن احب المعاشرة

و فعلا انا انسان مهما طال الزمان وليس قطعة لحم للجنس

وشكرا على هذا الموضوع الرائع يا اخي

مع كل امتناني لك

http://gay4lov.blogspot.com/

Anonymous said...

اجمل شي في الوجود ان تمارس الحب وابشع شي ان تمارس الجنس